středa 15. ledna 2014

Work, social life, family, relationship....

Nechce se mi dělat nic do školy, tak utíkám do práce, kde mi to neutíká, protože už nechodíme v páru - až do konce ledna. Potřebuju peníze na to tattoo.
V sobotu jsme byli na koncertě. Dopadlo to jako pokaždý. Už jsem unavená. Nechci s L. nikam chodit. Nedržím ho, aby byl každý okamžik se mnou, ale chci aby každý věděl s kým přišel a ke komu patří. Což se neděje, když já tam sedím sama a on sedí u svých kamarádek. Když jsem ho chtěla políbit před nima, ucukl. Prý proto, že na to není zvyklý. Nikdy mě nic takhle moc neranilo. Jsem z toho otrávená. Nemám chuť s ním cokoliv dělat, trávit čas, o sexu nemluvě.
Jsem taková vláčná.
V sobotu je další koncert. Šla bych tam ráda ale tuším, jak to dopadne. Cizinec mě zval, že dopijeme rum. A já bych ráda. Vím, že to je prolhanej bastard, ale teď už jsem ho odlifrovala do kolonky kamarád a beru ho taky tak, vycházíme bez problémů. Asi mu už je jasný, že se mnou to není tak lehký. Sedět doma taky nechci. A sedět v pivnici a koukat jak se mi můj přítel nevěnuje... už vůbec ne.
Moje T. to balí ve škole. Už se rozhodla. Dneska mi psala co má udělat, aby jí vyloučili. Píšu, že si má dát jointa na chodbě. Odpověď byla rázná - Chci aby mě vyloučili ne zavřeli:D dáme si ho spolu:)
31. ledna jdu na tetáž. Těším se a bojím.

1 komentář: