sobota 12. října 2013

Jack Daniels and Marlboro Man

Konečně mám volno a nemám o čem psát:/
Bohužel mě večer čeká návštěva restaurantu (takhle říká moje maman hospodě:D) s L a jeho kamarády, kteří mě nejsou ani schopní pozdravit když je potkám ve městě. Říkám-li to L, že tam nechci, že mě berou jako podřadný druh, tak je obhajuje - že mě asi neviděli, neslyšeli nebo že si nepamatují..takový kecy.
Myslim, že dost dobře poznám, kdy někdo naschvál otočí hlavu, aby mě nemusel zdravit a navíc i poznám když se o mě někdo na druhým konci stolu baví a pak si začne šeptat a v lepším případě se ještě hihňat. To fakt není vysněnou náplní mýho volnýho času. Navíc tam bude slečna, která mu stále píše a stěžuje si jak je sama a že si asi bude muset najít ženskou (jo to ho přece nenabaluje to je sranda kdybych nevěděla) takže to bude večer za všechny prachy. No kredit mám a ještě si vezmu knížku, a je mi jedno, že se tam na mě budou blbě dívat. Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Jen mě štve, že jsem z toho otrávená a že mám zkažený volno i když vím že by mi to mohlo bejt taky nakrásně u zadnice.
Ještě musím vymyslet, co si vezmu na sebe a musí to bejt pecka. Bohužel už je zima tak se špatně peckovatí, když si nemůžu vzít klíny:/

Jo kdyby vás zajímalo, kdo to tady píše tak úúúdajně (řekli mi to asi čtyři lidi, ač mě se to nezdá) jsem podobná paní ze Spartaka:
No užívejte víkend:)

Žádné komentáře:

Okomentovat