sobota 6. prosince 2014

Alkoholový tag

Piješ ráda?
Ano.
Proč?
Je to relax, nechodím pít, abych se opila, to se mi povede tak jednou měsíčně. Chodím na víno, abych se viděla se známými a kamarády, abychom si pokecali u jednoho stolu. Navíc mám nějakou brzdu, která mi řekne když už nepít víc.
Pivo nebo víno?
Oboje, dřív spíš pivo a teď v zimě červený.
První opití?
Zelenou. V patnácti. Fuj. Nebo teď mi to připadá fuj, blbě mi nebylo.
Strop?
Čtyři piva a to jsem pak hodně.
Největší množství jaky jsme kdy vypila?
Půl rumu s kolou a čtyři piva.
Vyprošťovák?
Nic, v noci pít vodu a ráno se najíst. Nikdy mi nebylo tak blbě, že bych se nemohla druhej den nasnídat.
Když panák, tak ...
Rum. I když v poslední době už taky ne tak striktně.
Co všechno jsi pila?
Z piv - Plzeň, Gambrinus, Radegast, Tambor, Klášter, Svijany, Staropramen, Kozel, Kocour, Bernard, Krušovice,  Platan. Nejvíc asi Tambora, nejvíc mi chutná Plzeň.
Z tvrdýho alkoholu - rum (snad všechny běžně dostupný druhy), vodka (obyč, fíková a vanilková), zelená, medovina, gin, whisky, absinth, griotka, tequila, slivovice, metaxa, nějaký šťávy typu Berentzen, Jelcin a podobně. Asi to není všechno:D
Drinky - teqiula sunrise, sex on the beach, vodka s redbulem, gintonic, mojito, metaxa s džusem, sluníčko.

No, tak si večer asi zajdnu na dvojku:)

Žádné komentáře:

Okomentovat