úterý 28. října 2014

Who put a dick in this box?

Zítra nastupuju do nový práce. Bojím se. Nechce se mi. V knajpě mě to sice sralo, ale byla jsem už zvyklá a byly tam i dobrý chvíle. Byly okamžiky, kdy se otevřely dveře, vešel známej a den se hned zlepšil. Byli lidi, co mi nosili bonbony, jídlo a věci, co jsem potřebovala. Mohla jsem kouřit jak jsem chtěla a večer pít.
Jsem nevděčná. Jsem rozmazlenej spratek, co neví co chce.
Nebo se mi možná už teď trochu stýská.
V sobotu byla soukromá akce, obsloužila jsem padesát lidí sama. Od dvanácti úklid, od dvou otvíračka a pak lejt, točit, točit, lejt, brambůrky, džus s vodou, točit točit točit. Ve čtyři domu. Na dvanáctou jít znovu a uklidit po padesáti lidech.
Včera na inventuru a odpoledne tam prosedět s dvojkou červenýho. Přišla jsem v jedenáct.
Byla jsem barmanka. A sakra dobrá vzhledem k tomu, že jsem to nikdy nedělala.

Žádné komentáře:

Okomentovat