sobota 19. dubna 2014

Bestiální fakta vol7. Nelíbí se mi (o hudbě)

Nemám ráda:
  • Michaela Jacksona. Já vím, že dělal protirasistickou hudbu a skvěle tancoval a kde si cosi, ale je to prostě umělý a mně se to nelíbí.
  • Většinou české mladé kapely zpívající anglicky, co hrají pop-rock. Přijde mi to všechno stejný. Stejně nudný.
  • Takové ty metalové kapely z osmdesátých let (ne všechny!), co jsou taky jako přes kopírák. Jak muzika, tak vlasy.
  • Chinaski a Kryštof. Rým křídla-z mýdla, skvěle-nepřítele-do postele... to je hrůza. A ještě víc mě děsí, že to poslouchá většina českýho národa.
  • Slovenský kapely (zase ne všechny), to není nic osobního, xenofobního, nemám nic proti Slovákům, ale Team, No Name a podob. To ne. Ale Iné kafe, Horkýže slíže a Zona A no to můžu!
  • Rádiové devadesátky. Neříkám, že se nenajde pár dobrých kousků ale Vengaboys, Blue Lagoon a podobně neeee.



1 komentář:

  1. uplne ta chapem, ja neznasam tie slovenske kolotocariny ako desmod. a no name by mali zakazat:-)

    OdpovědětVymazat