středa 29. května 2013

Penguin

Jsem vyšťavená z práce a bolí mě nohy z bot. Kašlu na plátěnky, zlatý těžký boty.
Čím dál víc si uvědomuju že když chlap něco nechce pochopit tak to prostě nepochopí.
Nechci s ním chodit někam kde číhají jeho ex. Bohužel je to většina jeho koncertů. Nechci vidět jak před ním natřásá těma velkejma kozama, když já mám padesát kilo. Mám z toho deprese a komplexy. Nechci vidět ty skvělý světový otetovaný rocknroll společenský holky když vim jak se mu to líbí a já to nejsem. Strašně mě to ubíjí a on to nechápe a to mě ubíjí ještě víc. Jsem zase v tom nihilismu a nevím co s tim. Myslela jsem si, že jak začnu brigádničit, že můj život bude mít alespoň trochu smysl, ale přijde mi, že nemá.

Jsem jako Tučňák.

6 komentářů:

  1. ach jaj, prosim ta. ak by si sa mu nepacila, nebol by s tebou. ked sa stale podcenujes, prestanes si vazit sama seba. BTW vies co by som ja dala za to mat 50kg?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meluzinko já bych to zas chtěla umět s chlapama jako ty:)

      Vymazat
    2. ja? s chlapmi:-) prosim ta, trvalo mi to 28 rokov sa to naucit. pokerkovane holky su dobre tak do postele, ale rodicom ich nepredstavi:-) btw vedela si, ze iggy pop nema ani jedno tatoo?

      Vymazat
  2. Och, aj ja chcem mať 50 kíl! Ale to by som musela žiť len z vody.
    Btw. akože nikto, kto nemá veľké kozy, nepochopí, že zas také terno to nie je. Akože, ja mám rada svoje prsia aj všetko, ale podprsenky ma výjdu majlant (lebo si nemôžem kúpiť lacnejšiu nekvalitnú, to je nanič) a bolieva ma chrbát a vôbec. A akože športovanie je celkom, ehm, zaujímavá záležitosť taktiež.
    A keď budem mať tridsať, budem si ich asi voziť na fúriku...podľa mňa sú ideálne také pekné kompaktné béčka.

    Navyše, už som stretla jedného, čo mi povedal, že sa mu páčia malé prsia...povedal mi to, keď sme spolu boli v posteli. Tak ako...nerieš.

    A keď budeš tvojmu chlapovi trieskať o hlavu jeho ex, akurát o nich začne rozmýšľať. Ja sa nedivím, že by chcel, aby si mu prišla na koncert...kašli na ženské, ber to tak, že hen kolko ich ho chce, ale aj tak je tvoj - nie je to dôvod na sebavedomie? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Chceš mít 50 kilo nebo skoro 80 jako já??

    A blueyedfox to řekla dobře.

    A ser na ex, co je ti kurva do nich??

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja mam 50kg, ale navyse, hahahaaa...no dobre, tak ne uplne, ale vies co, za 50 kil by som dala otca matku...cely zivot sa snazim schudnut, neuspesne...lebo privela pijem, uz dlhsie si hovorim ze prejdem na ine drogy, po ktorych nechuti jest :D
    a tie kozy...presne ako hovori foxy...je to akurat na bolest chrbta, kludne ti ich dam, za ploche brucho. (mne tiez raz jeden povedal ze ma rad male prsia ked bom so mnou v posteli, lebo ze velke budu casom vytahane. bolo to mega trapne...uz nikdy som sa s nim nestretla.)

    OdpovědětVymazat