středa 8. května 2013

KDo má sestru, pije

Vzhledem k tomu, že teď nemám čas na nějaký sáhodlouhý články, asi začnu vyplňovat řeťezáky a dotazníky. Takže pokud něco máte sem s tím!

Jsem stále frustrovaná a ty stálý myšlenky na sex mě zdržují od práce. Díky bohu že brigádničim manuálně a nemusim o ničem přemjšlet. Je to děsný. Začíná mě to rozčilovat, nevím jestli jsem tak hrozná, šeredná, mám lepru nebo co. Sráží mně to sebevědomí. Aspoň že v tý práci se na mě občas někdo podívá. I když je to možná tím, že jsem jediná holka v naší partě (krom vdaný šéfový s dvěma dětmi) a že dělám ve vesměv mužským kolektivu. No a ženský mě tam moc rádi nemaj. Nebo spíš si myslí, že jsme výstřední a mě je to fuk.

Jinak je všechno ok.

Co se týče hadrů chodím tam oblečená jako Sněhurka míchlá s tou napravo. No vlastně jsem mix všech:D

1 komentář:

  1. Hahaha, super :))) praca v muzskom kolektive je podla mna najlepsia, lebo zeny su svine a v praci o to viac... To je vpoho, ani mna nechce nik osukat (teda, Ten ktory by to mal chciet)...

    OdpovědětVymazat