pátek 19. dubna 2013

Perverzní prase

V poslední době se cejtim jak největší perverzní prase, zatímco L mě má rád takovou čistou dospělou láskou, já se cejtim jak kdyby mi šlo jen o sex. A vím, že teď je dost unavenej z práce a vím, že by měl hodně spát ale když pak spí, tak se stejně neubránim tomu, že mě mrzí že spí a že se nemilujeme.

Navíc dneska přišly výsledky a z třiceti lidí čtyři nenapsali test ze semináře. Ano, já jsem v tý čtyřce taky.

Přijde mi že nějak nic nemá smysl. Že jsem největší smolař na světě. Nevyšla mi práce, teď začíná zkouškový..

Příští tejden L jede do Vídně, já jedu možná tak na ultrazvuk v sobotu. Jestli na mě ta sestra bude milá stejně jako když jsem tam volala, něco si vyslechne. I když teď jsem nafrčená jak jí utřu a pak to budu já koho někdo zjebe a kdo půjde s breky domů. protože se nechávám srát na hlavu.
Navíc už teď musim přemejšlet, co za slečny tam budou L nabalovat. Bezva.

Všechno je nějak divně. Bolí mě za krkem. Kytaru mám ve městě a je to možná dobře protože aspoň budu číst knížky na zkoušku. Jenže pokud zase nenapíšu ten zápočet tak mě k ní stejně nepustí. Takže who cares?  (Ano,
hned jak jsem to napsala mi došlo, že tohle není tak úplně dobrej přístup)

A to jsem dneska chtěla napsat něco pozitivního..

2 komentáře:

  1. Och och, chudenco! Skola sa bude jebat stale a vzdy :-/ aj by som ta povzbudila, ze v tom nie si sama a ja mam vsetko tiez nahovno, ale neni sa cim chvalit :D drz saaaa a na viedenske kurvy kasli :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale to je normalne, ze chces sex, to chce predsa kazdy a ked ten druhy ne, tak je to frustrujuce...z toho si nerob vycitky. A jedna neurobena skuska este nic neznamena.

    OdpovědětVymazat