pátek 16. března 2012

všechny chutě života..

   Ve všech školách je zima. Nebo aspoň v těch kam chodím já. Nechápu jak jsme mohli přečkat ty mrazy, když teď je sedm stupňů a já tam sedím v bundě.

 Neutíká to. Neutíká nic.
 Čas se prolíná ve zvláštních cyklech.
 Přijde mi, že se všechno opakuje.
 To dobrý i to zlý.
 Chci spát.

 Lidský tělo je křehký. Nikdo si to neuvědomí dokud se něco nestane.

 Někdy si řikám, že si doma nabalim vodnici jen tak, parádně se zkouřim a že si na tričko namaluju kosočtverec.
Zatím jsem neudělala ani jedno. Vyměkla jsem.
Copak jsem na to tak že už si ani nedokážu pokreslit tričko?
Ale udělám to!

Kdybych vyhrála sportku, stala bych se kavárenským povalečem. jaký je ženský tvar od povaleče? Povalečka je divný.

Vypadá to, že rohlíkovej detox bude pokračovat.
Mám hlad, strašnej hlad.

Bilance letošní zimy –  poloúspěšně zakončený letní semestr
-         přežila jsem Vánoce, celkem ve zdraví
-         přišla největší krize
-         přišly největší mrazy a jejich následky

Přijde mi že se toho stalo nějak málo. Možná je to tim že zapomenu úplně všechno:)
Název je z písničky Miluju od Hodně podně


Žádné komentáře:

Okomentovat